Що вирішує новий кол-центр?
Відкриття відділу сервісу, комунікації та промоції здоров'я у Запорізькому центрі сімейного здоров’я - це болезаспокійливе для усієї громади.
Один номер - весь спектр інформації
Наші ввічливі працівниці володіють актуальною інформацією і діють за єдиною стандартизованою процедурою, щоб організувати для вас найкращу допомогу.
Рішення вашого питання на місці
Наші координатори кол-центру здатні вирішувати більшість ваших питань без фізичного візиту до закладу та необхідності перенаправляти вас за іншими номерами.
Надійність зв'язку
Якщо ви не змогли додзвонитися, не хвилюйтеся - ми передзвонимо вам. Також кол-центр надає можливість переслуховувати розмови, щоб проаналізувати складні, конфліктні випадки, якщо такі є.
Дбайлива атмосфера
Ми прагнемо, щоб ви завжди відчували себе важливими. Всі ваші запити будуть оброблені з великою увагою та ввічливістю, а кол-центр працюватиме за найвищими стандартами комунікації.
Ви - важливі.
Кол-центр допомагає нам аналізувати, які запити найчастіше надходять, які послуги найпопулярніші та яких послуг не вистачає. Ми також можемо отримати відгуки про ваші візити та комунікацію з фахівцями.
Чекаємо на ваші дзвінки щодня!
+38073-18-18-192
+38097-18-18-192
+38099-18-18-192