Після професійної підготовки оператори нашого кол-центру розпочинають роботу в відділі сервісу, комунікації та промоції здоров'я Запорізького Центру первинної медико-санітарної допомоги №2
Наші партнери, ГО "Медичні лідери", провели навчання для фахівців, які візьмуть на себе відповідальність за покращення комунікації з нашими пацієнтами.
Це вельми необхідний крок до налагодження спільних стандартів, за якими буде забезпечено вищий рівень обслуговування для всіх мешканців громади та внутрішньо-переміщених осіб.
Після навчання:
Оператори кол-центрів медичних закладів забезпечують швидкий запис до лікарів.
Оператори вміють працювати зі скаргами та зауваженнями пацієнтів.
Оператори інформують пацієнтів щодо доступних послуг та організовують якнайшвидше їх отримання.
Оператори нагадують пацієнтам про важливість регулярних медичних обстежень — ключового етапу для вчасного виявлення та профілактики.
Оператори забезпечують проведення опитування рівня задоволеності послугами медичного закладу
Ініціатива реалізується за підтримки проєкту «Зміцнення ресурсів для сталого розвитку приймаючих громад на сході України», що здійснюється Deutsche Gesellschaftfür Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Уряду Федеративної Республіки Німеччина.