Телефони колцентру : +38 (097) 18 18 192, +38 (099) 18 18 192, +38 (073) 18 18 192 (пн-пт: 07:30 - 18:00, сб-нд: 8:00 - 18:00)
Новини

Вакансія сервіс-менеджера чекає на тебе!

Вакансія сервіс-менеджера чекає на тебе.
Наш медичний заклад розпочав роботу з розбудови системи клієнтського сервісу. Мета -
покращити процес консультативної та профілактичної допомоги населенню громади,
підвищити рівень задоволеності пацієнтів взаємодією з медичним закладом. За підтримки ГО
“Медичні лідери” та GIZ* в рамках проєкту ми плануємо відкрити відділ сервісу, комунікації
та громадського здоров’я.
Ми шукаємо амбітного/у сервіс-менеджера, керівника/цю нового відділу.
Повна зайнятість. Заробітна плата за результатами співбесіди. Досвід роботи в медицині не
обов’язковий. Вік і освіта не мають значення.
Чим займатиметься сервіс-менеджер?
● організовує та контролює роботу кол-центру та рецепції та працівників цих структур
● формує стандарти сервісу та організовує систему моніторингу їх дотримання
● збирає дані про задоволеність клієнтів та інші сервісні показники, надає аналітику
директорату та іншим підрозділам.
● організовує безперебійну роботу усіх каналів комунікації: сайт закладу, соціальні
мережі, зовнішня комунікація зі ЗМІ
● виявляє недоліки сервісу та комунікації з клієнтами медичного закладу, знаходить
рішення та контролює усунення
● займається опрацюванням скарг та пропозицій від населення

● організовує рутинну роботу відділу з метою поширення інформації про здоровий
спосіб життя, шляхів зменшення захворюваності та раннє виявлення неінфекційних
захворювань в громаді.
Що ми очікуємо від кандидатів?
● лідерські якості, сервісність та емпатичність
● щиру мотивацію до змін в медицині
● комунікабельність
● вміння контролювати емоції, стресостійкість
● навички управляти командою,
● орієнтованість на результат
● організаторські здібності та відповідальність
Ми віримо в можливості кожного кандидата і допоможемо розкрити їх, незалежно від
попереднього досвіду роботи.
Від нас:
● офіційне працевлаштування
● стабільна оплата праці
● робота в дружному колективі
● безкоштовне навчання та підтримка
Бажаєте змінювати медицину, покращувати сервіс в комунальному підприємстві?
Поставте + під постом або відмітьте того, кому буде цікава ця вакансія.
Резюме чекаємо на пошту stecuk703@ukr.net ДО 30 ЧЕРВНЯ 23.59. Онлайн співбесіди
проводитимуться на початку липня. За результатами відбору передбачене навчання. Офіційне
працевлаштування з серпня 2023 року. Контактна особа –Олександра СТЕЦЮК 066-430-02-93